Henk-Jan ten Brinke
2013-02-28 23:57:51
Thanks!
Taco Jan Osinga
2013-02-28 15:48:55
In dat geval verschijnt het goed door in Excel de kolommen breder te maken.
Henk-Jan ten Brinke
2013-02-28 10:59:54
Mijn probleem is trouwens dat ik in kolom A van het Excel-bestand alleen maar van die hekjes krijg (#######), maar ik zie nu dat als ik er overeen 'hover' er wel een pop-up verschijnt met de juiste datum. Kwestie van instellen waarschijnlijk, ik zal eens kijken hoe, moet lukken lijkt me. Dat sorteren werkt inderdaad prima.

Thanx,

Henk-Jan
Henk-Jan ten Brinke
2013-02-28 10:36:47
Dank, duidelijk en helder antwoord! Ik ga er mee verder. Ik had ook al even naar de 'concurrent' Tijdschrijven.com gekeken, maar die hebben m.i. een erg onhandige mobiele versie. Die van jou vind ik erg handig!

gr. Henk-Jan
Taco Jan Osinga
2013-02-28 00:58:55
Hallo Henk-Jan,

In het Excel bestand moeten de volgende velden staan:
Datum, starttijd, eindtijd, project, activiteit, beschrijving, aantal minuten.

Er zit wel verschil tussen de NL en de EN versies van Excel hoe hij met CSV-bestanden omgaat. De beste wijze is om Excel te openen en dan via "importeren" het bestand te openen.

Als je alle data goed in Excel hebt, kun je gebruik maken van Excel's standaard mogelijkheid om te sorteren. Op die manier kan je ook sorteren op project.

Groetjes,
Taco
Henk-Jan ten Brinke
2013-02-27 22:36:16
Hallo,

Allereerst complimenten voor de eenvoud en (dus) overzichtelijkheid van deze tool, zeker op mijn mobiel.

Wel vraag ik mij af of (en zo ja hoe) ik een overzicht per project kan krijgen in een CSV-bestand. Tot nu toe krijg ik in het CSV-bestand alle projecten waarin tijd is geschreven.

Ook zie ik in het CSV-bestand niet de data van de tijdsbestedingen vermeld. Er staat slechts de datum van de eerste entry in de geselecteerde periode boven het excel-overizcht.

Voor zover ik kan zien is een overzicht per project met tevens per datum de bestede tijd alleen mogelijk op het scherm.

Klopt dit of zie ik iets over het hoofd en moet het wel kunnen?

Vriendelijk dank en groeten,

Henk-Jan