Taco Jan Osinga
Ja, is gemaakt. Mail gerust, als je nog interesse hebt.
2018-08-02 12:03:23
Gérard Näring
is de optie groepen uiteindelijk toch niet gerealiseerd? Ik had hem ook graag gebruikt
2018-06-10 14:06:04
Henriette Hulsbosch
Ik ben net begonnen met online tijdschrijven. Het is belangrijk van tevoren goed na te denken hoe je zaken onderverdeeld maar dan is het ook zeer gebruiksvriendelijk en snel. 2013-09-16 17:36:53
Wat ik een beetje mis is dat ik bijv. werkzaamheden een plus, neutraal of min wil plaatsen (dit kan ook heel goed bijv. met smileys of zelf gekozen icoontjes...) en zo beter inzicht in krijg welke taken mij energie kosten en welke mij juist wat opleveren.... Werk bestaat niet alleen uit tijd. En tijd gaat tegenwoordig zo snel voorbij.
Ook zou ik me bijv. iets kunnen voorstellen als werkdruk. bijv. door cijfer te geven of hoog, neutraal, laag.
Het zou op deze manier wat meer kunnen bieden aan wat het werk je oplevert of juist niet.
vriendelijke groeten,
Henriette
John Vrakking
Dag, ik ben nieuw. Het ziet er goed uit. En waar ik direct benieuwd naar ben, is de optie 'groepen'.2013-03-04 16:45:01
Kun je daar al meer over laten weten? Hoor graag.
Met enthousiaste groet,
John Vrakking | In één keer goed!
Linda Blank
Hai Taco,2010-11-02 17:56:33
is deze groepsfunctie nu al in werking? Ik zie hem nog niet, klopt dat?
By the way - geweldige tool hoor!!
Groeten, Linda
Wout Schonewille
Hoi Taco,2009-12-29 09:42:30
Ik ben benieuwd naar de ervaringen en verdere ontwikkeling van de 'groep' faciliteit.
Groet,
Wout
Taco Jan Osinga
De samenwerkings ondersteuning zit er al wel in, maar het registreren, gebruiksvriendelijk de accounts koppelen, e.d. nog niet.2009-03-27 21:50:01
Maar gezien ik eigenlijk wel testers kan gebruiken, stel ik het volgende voor: De eerste 10 aanmeldingen mogen dit kalendarjaar gratis gebruik maken van het groepensysteem.
Wat moet ik van je weten:
- Groepsnaam (bijv. bedrijfsnaam of afdeling)
- Alle gebruikersnamen (maximaal 5!)
- Welke gebruikersnamen mogen registraties van de hele groep bekijken (bijv. 1 of juist allemaal)
Mail deze gegevens naar Protected email address of via het contactformulier
Voor alle deze gebruikers maak ik een apart forum gedeelte waarin bugs reports en wensen geplaatst kunnen worden.
Alex Albers
Hoi Taco,2009-03-19 09:04:24
We zijn nu in Maart aanbeland. Kan je al iets kwijt over de release voor het beheren van groepen? Wanneer kunnen we hier mee gaan werken en zijn er ook kosten aan verbonden?
Gr. Alex
Taco Jan Osinga
Hallo Raoul, 2009-01-12 23:37:57
Dit kan spoedig. Momenteel ben ik druk bezig met de afronding van de groepen ondersteuning (elders ook wel Pro accounts genoemd). Eerder heb ik eind december als voorzichting mogelijkheid genoemd. Dat heb ik niet gered, maar het komt dus spoedig.
Groetjes,
Taco
Raoul de Weille
Beste Taco,2009-01-12 15:20:28
Ik ben onder de indruk van je tool en wij willen het in ons kleine bedrijfje (4 man) graag gaan gebruiken. Kan ik ook een groep aanmaken voor ons bedrijf zodat ik de uren van mijn collega's kan inzien om bijvoorbeeld de facturatie te doen?
Alvast bedankt voor je antwoord!
Groet,
Raoul.