Taco Jan Osinga
2014-04-09 09:06:33
Als je daarvoor interesse hebt, neem even contact met me op via Protected email address. Het draait al vele jaren in beta; ik heb nog geen tijd gevonden (gemaakt) om het commerciëler te maken met groepstijdschrijven. Daarom blijft het in beta draaien. Er draaien inmiddels al een flink aantal groepen mee. Ik moet een aantal zaken van je weten:

Tom van Es
2014-04-08 10:49:19
Beste Taco,

Ik ben voor onze afdeling ook benieuwd naar de mogelijkheden van de uitbreiding met groepen en de kosten daarvan.

Groet,

Tom van Es
Bart Bartelds
2014-01-09 23:32:19
Dag Taco

Ook ik zou voor een aantal collega's die hun werkzaamheden willen bijhouden voor onze stichting graag een groepstijdschrijf applicatie willen gebruiken. Kan je al meer zeggen over het gebruik voor tijdschrijven met een groep?
Ik hoor graag wat de status is op dit moment.

groet Bart Bartelds
Wil Aendekerk
2013-02-14 15:03:08
Hallo Taco,

Ook ik zou graag iets meer willen weten over doe groepsapplicatie.
Kun je me bijlichten?

Lijkt me overigens een prima applicatie asl dat ook nog zou werken. Complimenten.

W. Aendekerk
Manouck van Valkenburg
2013-01-30 16:39:51
Hoi Taco,

Ook wij zijn geïnteresseerd in de groepsapplicatie! Wij ontvangen graag meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Manouck van Valkenburg
Suzan Wessels
2012-12-06 12:51:27
Hallo Taco,
Ik ben hier ook in geinteresseerd, zou je me ook meer info kunnen sturen.
Alvast bedankt.
Groet,
Marije van der Zouwen
Taco Jan Osinga
2012-09-06 14:16:38
Hallo Heleen,

Ja, dat klopt. Ik zal je een mailtje sturen.

Groetjes,
Taco
Heleen de Vries
2012-09-03 13:10:35
Hallo Taco,

Ik las dat je ooit bezig bent geweest met een groeps/bedrijf applicatie. Nu gebruiken onze medewerkers het het individuele tijdschrijven maar ik heb belangstelling voor een geintegreerde groepsversie.
Heb je daar informatie over?
Met groeten
Heleen de Vries
NVDV
Sandra Möller
2010-01-20 21:09:41
Hallo Taco,

Ten eerste ook van mij de complimenten voor dit mooie tool: Vormgeving, gebruikersvriendelijkheid: top! Ik ben ook zeer geïnteresseerd in de "groeps- of bedrijvenfaciliteit" en zou deze graag voor mijn afstudeeropdracht gebruiken. Hiervoor zou mijn hele afdeling (10 mensen) een paar maanden moeten tijdschrijven. Een donatie / betaling zit er dan ook in. Ik hoor graag snel van je, want we moeten in februari beginnen...

Bedankt alvast en groetjes,

Sandra
Daisy Leenders
2009-11-18 06:31:43
Hoi Taco,

Wij werken nu met de pilot voor de bedrijfsapplicatie. Wat ik nog graag eenvoudig zou willen zien is het aantal uren per medewerker. Nu zie je ze wel per project gesplitst, maar niet totaal.

Ik hoor graag van je.

Groetjes Daisy
ed camerik1
2009-10-09 09:22:36
hoi Taco,

ik was benieuwd of je alweer ietsje verder bent met toepassing voor een bedrijf met meerdere personen die aan dezelfde projecten werken?

Graag hoor ik het van je!
Groet, E. Camerik (communicatieadviesbureau)
ed camerik1
2009-06-23 08:05:22
Bedankt voor je reactie, ik zou het max. aantal uren dan per individu doen.
Succes en ben benieuwd!
Groet, E. Camerik (communicatieadviesbureau)
Taco Jan Osinga
2009-06-20 10:30:22
Er draait momenteel een pilot om gezamenlijk te kunnen tijdschrijven. Je hebt dan je individuele account, maar krijgt er een overkoepelende groep bij die je deelt. Aan zo'n groep kunnen ook projecten en activiteiten gekoppeld worden. Schrijft iemand daar op dus tijd, dan wordt het meegenomen in de statistieken voor de hele groep.

Er zit geen uitvoer direct naar een factuursjabloon. Het is alleen al lastig, omdat je altijd opvolgende factuurnummers nodig hebt, en dan moet je qua facturering één systeem gebruiken. En soms wil ook facturern versturen die niet op uren gebaseerd zijn.

Die max. aantal uren per project (is dat dan per individu of de totale groep?) neem ik mee.
ed camerik1
2009-06-19 11:52:55
Beste maker van dit mooie tool,

ik vind het een erg handig en overzichtelijk systeem, ook mooi rustig qua beeld.
Voor een bedrijfsmatige toepassing, zou het erg handig zijn als je met meerdere gebruikers/medewerkers op een project + onderdelen kunt schrijven en dan later de verzamelde uren kunt inzien per project. Bij voorkeur dan ook wat de individuele medewerkers aan uren per post hebben geboekt. Nog mooier als je dan een uitvoer hebt naar een factuursjabloon ... En het zou mooi zijn als je vooraf een maximum aantal uren voor een project kunt opgeven, zodat je niet in de overschrijding gaat of tijdig een waarschuwing krijgt.
Ben benieuwd hoe je hier tegenaan kijkt.
E. Camerik (communicatieadviesbureau)
stanley schmidt
2008-11-18 12:40:30
Hallo onlinetijdschrijven.nl

Wij zijn als bedrijf op zoek naar een online urenregistratieapplicatie vandaar dat we bij deze applicatie terecht kwamen. Is het mogelijk om het in te richten met een hierarchie van profielen? Management zou de uren willen kunnen inzien van alle medewerkers, medewerkers mogen alleen hun eigen uren inzien. Beheer van projecten zou dan ook bij Management moeten komen.

Met vriendelijke groet,

S. C. Schmidt
MakiWorks B.V.