Jan van den Berg
bedankt! het werkt2014-11-13 10:05:40
dag taco,
top! ik zie het vanzelf wel als het met mijn interval ook lukt
m.vr.gr.
jan
Taco Jan Osinga
Hoi Jan,2014-10-14 10:16:07
Ik zie nu je berichtje pas, excuses. Het gaat inderdaad bij mij goed, maar ik gebruik een interval van 15 minuten. Ik zal het uitzoeken.
Groetjes,
Taco
Jan van den Berg
dag taco,2014-09-17 14:55:54
ik heb mijn tijdseenheden op 6 minuten staan en dan pakt hij bij een nieuwe registratie niet aut een volgend blokje van 6 minuten erbij als eindtijd; mij staat bij dat dat bij een interval van 15 minuten wel goed ging: doe ik iets niet goed?
ik hoor het graag
m.vr.gr.
jan
R B
Quote: "•Tijd invullen gewoon als tijd. Dus bijv. 2,5 uur. Dus niet gekoppeld aan de klok, maar gewoon tijd invullen."2013-10-30 15:31:13
Dat zou het voor mij ook bruikbaar maken. als dat er inzit stap ik over van ons eigen systeem.
Verder prima tool, lekker simpel.
E. Kaspers
Dag Taco,2012-01-11 11:49:23
is het mogelijk om snel naar een voorbije week te springen? Als ik nu naar een aantal week/maanden eerder wil, moet ik alle weken doorlopen met de < pijltjestoets. kortom: is het mogelijk om een << en >> toets toe te voegen?
Groet, Ellis
Karin Thijsen
2012-01-07 17:53:46
Quote:
"Het is een erg basic, maar daarom handig programma. Ik mis eigenlijk maar 2 dingen:
Is dat mogelijk?
Marc"
"Het is een erg basic, maar daarom handig programma. Ik mis eigenlijk maar 2 dingen:
- Tijd invullen gewoon als tijd. Dus bijv. 2,5 uur. Dus niet gekoppeld aan de klok, maar gewoon tijd invullen.
- En een todo list. Soort reminder. Die dan opent als je inlogt.
Is dat mogelijk?
Marc"
Ik sluit me bij het eerste punt van Marc aan.
Op mijn werk gebruiken we een zeer uitgebreid, maar niet erg gebruikersvriendelijk tijdschrijf-programma. Vaak kan ik mijn uren niet kwijt omdat een project ontbreekt of omdat ik niet weet onder welk project een activiteit geschreven moet worden. Dan stel ik het tijdschrijven maar weer uit en weet ik achteraf vaak niet wat ik wanneer gedaan heb. Beter is om een eigen administratie bij te houden van wat ik gedaan heb. Deze tool zou daar erg geschikt voor kunnen zijn.
Maar op kantoor word ik voortdurend gestoord en moet ik steeds dingen tussendoor doen. Vaak heb ik een aantal uren besteed aan een bepaald project, maar versnipperd over de dag heen. Van al die 'snippers' is de begin- en eindtijd niet relevant en dat maakt het tijdschrijven heel bewerkelijk. Daarom zou ik graag per dag een aantal uren per project willen registreren, zonder daarbij een (al dan niet fake) begin- en eindtijd bij te moeten opgeven.
Taco Jan Osinga
Hoi Esther,2010-12-07 23:41:56
Deze tool houdt zich beperkt tot tijdschrijven, geen km-registratie, met als doel het zo simpel mogelijk te houden. Wat ik zelf overigens doe is dat ik mijn kilometers in de omschrijving zet en de activiteit 'Reizen' heb aangemaakt. Aan het einde van het jaar download ik sowieso alles naar Excel. Daar sorteer ik op de Reizen activiteit en ik heb direct de gemaakte kilometers daarbij.
Hoewel ik de wens begrijp, geldt hetzelfde voor de repeater-functie. Ik ga er wel naar kijken wat de mogelijkheden zijn. Wat misschien dan in het verlengde direct ook optie om alle registraties van een hele dag te kopieren naar een nieuwe dag.
Groetjes,
Taco
Esther Snijders
Tot nu toe inderdaad handig tool. En ook ik mis de repeating functies. Als ik 4 dagen werk, heb ik standaard reistijden en standaard kantoortijden. Die moet ik nu iedere dag apart iedere keer invullen. Een herhalings op "kopieer" functie zou het allemaal sneller maken qua invoer 2010-12-07 13:47:02

Nu ga ik misschien wel heeeeel ver. Ik zou het fijn vinden als ik naast deze uren, ook mijn km zou kunnen invoeren.
Esther Snijders
Taco Jan Osinga
Ik heb je screenshot ontvangen en nu begrijp ik het. Standaard wordt de starttijd op 8:30 gezet en de eindtijd een kwartier later. Als er inschrijving staan, dan wordt de eindtijd van de vorige tijd als starttijd voor de nieuwe.2009-04-20 15:19:29
In het geval van je screenshot zie je inderdaad de eindtijd op 8:45 staan, omdat het de starttijd op dan 8:30 is. Je hebt de starttijd daarna aangepast, maar de eindtijd blijft op die 8:45 staan.
Ik kan wel kijken om, als je de starttijd aanpast, dat die eindtijd dan ook altijd meeloopt (zolang je daar nog geen aanpassing in hebt gemaakt). Ik ga er iets mee doen.
Taco Jan Osinga
Zou je me een screenshot kunnen Protected email address?
2009-04-19 00:41:50
Arjan de Graaf
Alleen als er nog geen eerdere inschrijvingen zijn gedaan.2009-04-16 11:30:43
Of komt dat doordat de begin tijd nog niet is vast gezet door middel van de opslaan button??
Arjan de Graaf
Taco Jan Osinga
2009-04-14 16:28:43
Quote:
"Dan ter info ik werk met Firefox op een Apple.
Arjan de Graaf"
Mmm, dat heb ik ook... Bij mij gaat het goed, ook als ik kijk naar de code, moet het allemaal goed gaan."Dan ter info ik werk met Firefox op een Apple.
Arjan de Graaf"
Is het altijd het geval? Of alleen als er nog geen eerdere inschrijvingen zijn (of juist wel)?
Arjan de Graaf
Dan ter info ik werk met Firefox op een Apple.2009-04-14 13:25:02
Arjan de Graaf
Taco Jan Osinga
2009-04-14 12:23:27
Quote:
"Super deze dienst. Maar waar ik steeds tegen aan loop is dat de eindtijd altijd op 8.30 uur begint.
Het zou handig zijn als die meteen naar de begin tijd springt, zoals de de begin tijd van de volgende opdracht wel doet.
(hoop dat je me snapt)."
Hey, dat is raar. De eindtijd moet standaard altijd een kwartier later dan de begintijd. Hier doet hij dat ook, maar misschien is het een browserprobleem. Ik zal het controleren."Super deze dienst. Maar waar ik steeds tegen aan loop is dat de eindtijd altijd op 8.30 uur begint.
Het zou handig zijn als die meteen naar de begin tijd springt, zoals de de begin tijd van de volgende opdracht wel doet.
(hoop dat je me snapt)."
Quote:
"Ander dingetje, ik werk veel laat. Tot na middernacht, is het mogelijk om de tijd automatisch door te laten lopen naar de volgende dag ?? Voorbeeld: ik begin om 18.30 en eindig om 0.45 uur. Nu moet ik tot 0.00 en de volgende dag van 0.00 tot 0.45 schrijven."
Klopt, ik herken het. Het tijdschrijven gebeurd per dag. Als je een nieuwe tijd toevoegt, wordt alleen die dag opnieuw geladen. Dat betekent dat het op het volgende dag nog niet direct zou verschijnen... Omdat ik de vraag vaker heb gehad, zal ik kijken of ik dat op een nette manier kan oplossen, zonder dat het het systeem complex maakt.
"Ander dingetje, ik werk veel laat. Tot na middernacht, is het mogelijk om de tijd automatisch door te laten lopen naar de volgende dag ?? Voorbeeld: ik begin om 18.30 en eindig om 0.45 uur. Nu moet ik tot 0.00 en de volgende dag van 0.00 tot 0.45 schrijven."
Arjan de Graaf
Super deze dienst. Maar waar ik steeds tegen aan loop is dat de eindtijd altijd op 8.30 uur begint.2009-04-07 16:11:39
(hoop dat je me snapt).
Ander dingetje, ik werk veel laat. Tot na middernacht, is het mogelijk om de tijd automatisch door te laten lopen naar de volgende dag ?? Voorbeeld: ik begin om 18.30 en eindig om 0.45 uur. Nu moet ik tot 0.00 en de volgende dag van 0.00 tot 0.45 schrijven.
Arjan