Quote:
"Meerdere gebruikers binnen 1 account;"
Met de pro-accounts kun je straks meerdere gratis accounts koppelen in een groep. De manager van die groep kan dan 'gedeelde' projecten en activiteiten maken.
Quote:
""harde" uren invullen zonder selectie van tijd;"
Bedoel je hiermee dat je alleen aangeeft: 2 uren gewerkt aan....? Dat zal eigenlijk niet goed mogelijk zijn, vanwege de structuur van het systeem. Het gaat namelijk altijd uit van een datum, starttijd en eindtijd. Hier iets omheen bouwen wordt heel lastig. Bovendien is het een ontwerp keuze geweest. Het idee is dat als je harde uren opgeeft, dat je dan eerst hebt moet uitrekenen hoeveel uren het precies was van 9:30 - 14:15. Je onthoudt namelijk altijd de starttijd en de eindtijd. En dat zelf uitrekenen kan weer een barrière zijn om tijd te schrijven. Het moet zo makkelijk mogelijk, want anders doe je het waarschijnlijk niet.
Quote:
"Printbare overzichten per tijdvak/project/gebruiker zonder de staaf en/of taartdiagrammen"
Ik zal hier in de pro-accounts rekening mee houden. In de gratis accounts kan dit via de download naar Excel.
Quote:
"Backup functie"
Van de server wordt elke nacht een backup gedraaid. Bovendien is een backup te maken door alles te downloaden. Zodra je je een hele oude datum bij "Van..." opgeeft en een toekomstige datum bij "...tot", dan heb je ook alles. Voor eenvoudig gebruik kan ik er nog wel een knop voor maken.
Quote:
"Verder zou wat ons betreft de wachttijd na het aanmaken van projecten of werkzaamheden nihil mogen zijn (ev in voorkeuren te regelen)"
Dit is inderdaad een optie die al een tijdje in het CMS moet komen (wat in ieder geval wenselijk is). Pak ik ook op.
Quote:
"Contactadministratie (uiteraard ook via VCF im-/export) met projectkoppeling"
Dit valt buiten de scope van onlinetijdschrijven.nl. Als jullie hier behoefte aan hebben, dan is misschien
Moda oplossing (betere website is nog in de maak).
Quote:
"Financiële overzichten (alleen projecten)"
Mogelijk wordt dit verwerkt in het pro-account. Bij de gratis accounts komt dit zeker niet; hoe meer features, hoe minder eenvoudig in het gebruik het (vaak) wordt. Het juist tijdschrijven moet m.i. zo eenvoudig mogelijk.
Quote:
"Is het voor jou mogelijk om de datumweergave op dd-mm-yyyy te zetten, hij staat nu op yyy-mm-dd. Das erg lastig voor hij/zij die zoals gebruikelijk op de dd-mm-yyyy manier werkt."
Ik heb het aangepast.
Quote:
"Buitengewoon fijne, overzichtelijke applicatie. Kan je een inschatting geven wanneer de PRO account functioneel wordt en een inschatting geven over de kosten. Nogmaals TOP."
Bedankt voor de complimenten. De pro accounts hoop ik in december af te ronden. De kosten weet ik nog niet precies. Ik zal zo nog wel een topic open met een uitleg over de pro accounts.
Bewerkt op 22-11-2008 01:43 door
Taco